Supremul interes

„Nu există în univers un interes mai mare decât acela cu care adversarii îşi studiază reciproc armele.”

6 răspunsuri

  1. Priveste,mai intai,,dincolo de pectorali !

  2. când iubeşti, nu vezi, degeaba priveşti. (exact cum am păţit eu azi dimineaţă, din cauza emoţiilor, în drum spre marele concurs, am aterizat în cea mai mare baltă posibilă de pe trotuar. nu pot să-mi explic cum nu am văzut-o.)

  3. Cea mai eficienta arma a unui adversar e sa te faca sa consideri ca nu exista ,asta ca sa nu crezi ca ai ceva de studiat,decat cand e prea tarziu.Stii ca inainte de moarte oamenii vad fetele hidoase ale adversarilor(dracilor) „care nu au existat” pana atunci ,ci doar si-au facut aparitia sa-si ridice trofeul?

    • Ştiu, prietene, ştiu! Înainte de moarte, oamenii nu văd feţele dracilor (nu cred în draci, cred în energii, inteligenţe), îşi văd propriile feţe (momente) în oglinda Adevărului.
      Omul, prin alegerile lui, îşi ridică trofeul de pe talerul plin din balanţă. (ca la bancă, în timpul vieţii, în funcţie de alegeri, îţi trimiţi banii spre diferite conturi, investeşti într-o nouă casă, cea de după moarte. Te duci unde e contul mai mare, casa mai „sănătoasă”, nu?)

      • ce este raul ,tu cum il explici ?

        nu cred in draci, cred in energii, inteligente

        🙂 dar… in energii ,inteligente negative crezi ?

  4. exact, energii, inteligenţe negative. ce s-ar face „plusul” fără „minus”?
    răul nu se explică, răul se simte.
    (de exemplu, sunt la al 3-lea tuborg. e bunul sau răul?)

Lasă un comentariu